Statystyki

mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterDzisiaj776

Filtr

• O Dniu Patrona w Jasnecie

• "Zielona szkoła"- dzień 6 ostatni - Twierdza Kłodzko

Kłodzko przywitało nas gorącym, letnim słońcem, więc od razu przystąpiliśmy do realizacji pierwszego punktu programu – degustacji lodów. Następnym punktem  było bliższe przyjrzenie się twierdzy kłodzkiej, gdzie mogliśmy ,,podreperować...
  • "Zielona szkoła"- dzień 6, ostatni - Twierdza Kłodzko

• Dzień 5 - Szczeliniec Wielki, Góry Stołowe

...

• "Zielona szkoła - dzień 5 - Szczeliniec Wielki, Góry Stołowe

Coraz dłużej śpimy, ledwo się budzimy. Apetyty mamy, pyszne jedzonko w ogromnych ilościach pochłaniamy. Szkoda, że tego nie widzą oczy mamy. Przewodnik Jurek, w piątkowy ranek, zabrał nas do krainy skalnych niespodzianek. Jak legenda głosi...
  • Podsumowanie konkursów o Henryku Jordanie

W ramach obchodów Dni Patronów Zespołu Szkół nr 11 dzieci klas 1-2 wzięły udział w konkursie plastycznym "Projekt ogródka jordanowskiego". Uczniowie wykonywali prace indywidualnie oraz w zespołach różnymi technikami. Pomysłów nie brakowało....
  • I miejsce w rywalizacji sportowej z okazji Święta Szkoły.

Po raz drugi nasz klasa zdobyła puchar z okazji Święta Szkoły. W rozgrywkach wzięli udział: Marcin Płachetka, Zuzia Waśkiewicz, Olivia szwajca, Klaudia Siegmund, Olaf Koślicki, Mikołaj Stefański, Łukasz Kapusta, Przemek Rafalik, Grzegorz Benc...
  • "Zielona szkoła"- dzień 4 - całodniowa wycieczka do Kudowy Zdrój

Błędne Skały   ...
  • Zielona szkoła"- dzień 4 – całodniowa wycieczka do Kudowy Zdrój

• "Zielona szkoła"- dzień trzeci indiański

Wielkie emocje od rana, „zielona szkoła” w indiańskie stroje przebrana. Twarze malujemy, tipi budujemy, okrzyki indiańskie wydajemy. Wodzowie plemion fajeczkę pokoju zapalają i ku radości wszystkich, imię każdemu nadają. Squaw na oklep ...

Wielkie emocje od rana, „zielona szkoła” w indiańskie stroje przebrana. Twarze malujemy, tipi budujemy, okrzyki indiańskie wydajemy. Wodzowie plemion fajeczkę pokoju zapalają i ku radości wszystkich, imię każdemu nadają. Squo na oklep m...

• "Zielona szkoła" - dzień drugi

3 czerwca rano wyruszyliśmy autobusem do Muzeum Papiernictwa, które znajduje się w XVIII-wiecznym młynie papierniczym w Dusznikach Zdroju. Jest  to jedno z najciekawszych pod względem architektonicznym obiektów przemysłowych w Europie. Zobaczy...

3 czerwca rano wyruszyliśmy autobusem do Muzeum Papiernictwa, które znajduje się w XVIII- wiecznym młynie papierniczym w Dusznikach Zdroju. Jest  to jedno z najciekawszych pod względem architektonicznym obiektów przemysłowych w Europie. Zobaczyli...

• Obchody Dnia Patrona

5 CZERWCA 2014 - 70 ROCZNICA ŚMIERCI BRONISŁAWA CZECHA Plan obchodów Dnia Patrona (czwartek, 5 czerwca 2014 r.) I część: Spotkanie w szkole 8.00-8.15 – spotkanie wszystkich klas w sali gimnastycznej, 8.15-8.30 – poczęstunek, 8.30-9.00– klas...
  • Apel: Promocja zdrowia

Dnia 29 maja 2014 roku klasy II A i IC zorganizowały apel prozdrowotny. Apel miał na celu uświadomić młodzieży, że niezdrowy tryb życia i branie używek ma duży wpływ na każdego z nas. Brak zainteresowań może również wpływać na podejmowan...
  • Zielona szkoła

• "Zielona szkoła"

KLASY III PRZEBYWAJĄCE NA ZIELONEJ SZKOLE W KOTLINIE KŁODZKIEJ BARDZO CIEPŁO POZDRAWIAJĄ DYREKCJĘ, NAUCZYCIELI, KOLEŻANKI I KOLEGÓW.   ...