Statystyki

mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterDzisiaj1039
mod_vvisit_counterWczoraj3678
mod_vvisit_counterW tygodniu7477
mod_vvisit_counterTydzień temu18240
mod_vvisit_counterW miesiącu45333
mod_vvisit_counterMiesiąc temu88148
mod_vvisit_counterRazem4314898

Online: 69
Twoje IP: 3.81.73.233
,
Dzisiaj mamy: Lip 17, 2019

14
Lis
2017
Programowanie w ruchu PDF Drukuj Email
Wpisany przez Agata Mizera-Kulas   

Gdzie się ukrył kod? Jak go znaleźć? Co on właściwie oznacza? Jak go stworzyć?

Dzieci kodowały drogę kraba do muszli.  Uczniowie poznali zasady poruszania się po labiryncie. Jedna osoba była krabem, wybierała sobie pomocnika, który wydawał mu słowne polecenia (do góry, w dół, na prawo, na lewo). Kolejna osoba zaznaczała drogę kraba (zaraz za jego ruchem) odpowiednio ułożonymi kartonikami ze strzałkami.

Krab zdobył pierwszą muszlę.  Brawo!!!