Statystyki

mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterDzisiaj1525
mod_vvisit_counterWczoraj3678
mod_vvisit_counterW tygodniu7963
mod_vvisit_counterTydzień temu18240
mod_vvisit_counterW miesiącu45819
mod_vvisit_counterMiesiąc temu88148
mod_vvisit_counterRazem4315384

Online: 68
Twoje IP: 34.229.24.100
,
Dzisiaj mamy: Lip 17, 2019

11
Lut
2019
Eksperyment przyrodniczy, czyli dlaczego szkoła to nie tylko notatka w zeszycie. PDF Drukuj Email
Wpisany przez Monika Makos-Gałan   


Lekcje uczniów, także pierwszaków obfitują w wiele twórczych aktywności rozbudzających ciekawość świata i przekazujących wiedzę. Nie zawsze rodzic przeglądający zeszyt czy ćwiczenia ucznia ma możliwość dostrzec potęgę zajęć szkolnych i tego jak wiele umiejętności uczeń nabywa w szkole poprzez działanie. Działanie, które daje coś więcej niż tylko odtwórczą notatkę w zeszycie ale przede wszystkim rozwija kompetencje intelektualne i uczy.

Poniżej krótka relacja z doświadczenia przyrodniczego Ib polegająca na wysunięciu tezy, przeprowadzenia kilkudniowych obserwacji i sformułowaniu wniosków. Pierwszakom aktywność ta zajęła tydzień opieki nad hodowlą roślin, dostarczania odpowiednich warunków wzrostu, konfrontacji swoich założeń z rzeczywistością, analizy i satysfakcji z ukończonego eksperymentu.